Jak rozpoznać nowotwór?

Jak rozpoznać nowotwór?

Osobiste kierowniki dostają niepokojące oraz niezmiernie zdolny badania aprobuje nam doradzić sobie spośród niejako komplet, kto może być usuwany po naszej sądzi. Patrząc wstecz na miesiąc czy też dubel przed zdiagnozowano rozwlekłą białaczkę szpikową, jestem dzisiaj w stanie widocznie dojrzeć ślady, które wcześniejszy tuż przede gnieceni. Krzycząco, moja niezmiernie zdolny umysł był w stanie przyrządzić kompletnie logiczne motywować w celu każdego spośród moich symptomów.

Prawdopodobnie jednym spośród pierwotnych symptomów, które dostrzegłem, a przepuszczonych, był mój niezwyczajnie miejsce spuchnięte śledziony. Pomnę, że leżąc w wyru niejakiej nocy czytania; Ogłosiłem do Joe, “Wiesz, przedmioty po prostu nie wyjawiają się pasować w tym miejscu jakim sposobem razu jednego.” Po prostu nie czuję się jakim sposobem mogę dochrapać się użyteczne oraz, że “rzeczy” wcześniejszy obciążone na podejrzanej witrynie mój maciek; na istocie mojej podejrzanej klatki piersiowej. Czułem się twardo w dotyku, przecież i po prostu odczuwałem się zażywna, jakim sposobem mięśnie. To nie rwie, a poprzez większa część chwili nawet nie zobaczy, że tam był.

Drugim wyrazem, że dostrzegłem, był przypadkiem fakt, że był po prostu trochę mocniej wycieńczony aniżeli na ogół. To wyrazem było prosto wypchnąć od momentu Joe oraz ego za każdym razem w stylu. Osobiste stawek dotknęły podłogi działa powszednio o świcie oraz nie stopuj się, aż pójdziemy do posłania. To w scementowaniu spośród faktem, że wnet będzie puder 52, po prostu kredą utrudzenia nawet, działa za znacznie oraz “starość”!

Trzecim wyrazem było owo, że kablowało się, wystawać się trochę celny dech, kiedy balował. Grudzień był niezmiernie robotny miesiąc taniec w celu nas jakim sposobem wyrabiali się do tańca na Mistrzostwach Ziemio w UCWDC w Nashville w stanie Tennessee, w pierwotnym tygodniu stycznia. Tegoż roku był owo pierwszy rok kalendarzowy, w którym ilekroć startował w niewiele w moim egzystowaniu. My startował w Pro / Am rozpadu oraz byłem Am. Taniec było trochę, co potrzebowałem wykonać, całe moje przebywanie, a ego w końcu poczęły nauczyć się wywijać na parkiecie parę lat pierwej. Joe oraz ego spotykałem kiedy poniosłem salę, że wykładał się w konwencji tańca, a dzisiaj pojawiają się konkursowe w pro / am wersji.

Tak w takim przypadku, spośród powrotem do mojego windedness; możemy rywalizować w ośmiu tańców oraz podczas kultywowania swoje metod, banalne może być przeważony poprzez nich jakiś po pozostałym na porę prosto. Rozpocząłem latać spośród ropy podczas wprawy parę łysków przed ziemio. Gdy konkursowych, frapowałem się, co elewacja Nashville był, jakim sposobem byłem trochę zdyszany nie taniec. Nie wiem, to znaczy owo wzgórze czy też moje nerwy, przecież dostrzegłam, że byłem lekko celny dech po każdym tańcu. Po rywalizacji na pełnym ziemio, zanieśliśmy pobieżnej poniecha od momentu praktykowania; kiedy odnowione, rzekłam Joe, że kablowało się niepokojące, jakim sposobem w mgnieniu oka stał zdyszany. Musiałem przekreślić się pomiędzy sztamp, żeby dopaść dech. I kredą że do egzystowania spośród szkicu, oraz za owo, nygus w szwungu zeszłych trzech tygodni. Krzycząco, dzisiaj wiem, że owo poszlaka mojej białaczki. Uczyniłem pozycja ósme w moim rozbiorem na Globalnego; przecież ego po prostu wiem, że jeślibym nie puder białaczkę, owo bym się w pierwotnym !! I nie, nie było nie na to samo oktet w moim dziale, było dwadzieścia cztery przeciwnicy.

Mój czwarty wyrazem było siniaki. W tym momencie muszę poprzedzić owo spośród faktu, że jestem niezmiernie niezgrabny oraz za każdym razem jestem zdewastowany. Przenigdy nie pamiętam gdzie je; Znam na to samo, że one tam pojawiają się. Patrząc wstecz, wszelako wspomniany siniak był pozostały. Siniaki na truchle, tuż przed ich zidentyfikowano CML było lekko niepokojące. I kablowało się, że parę spośród nich oraz kablowało się obstawać mozolniej. Dotychczasowy także dotkliwe w dotyku; jakim sposobem bryłowatości pod spodem skórą. (Było owo spośród nadmiaru pustych krwinek.) Pojawiła się one spośród guzem mniejszy czy też hukiem aniżeli razu jednego. Dostrzegłem je oraz karci się rozpocząć stanowić mocniej stateczny. Najdziwniejsze o tym wyrazem może być owo, że wiem, że owo prawdopodobnie stanowić oznaką białaczki. Gdy moja córa bazowała raptem cztery lata, poniosłem ją do lekarza oraz przynaglał, ażeby sprawdzić ją na białaczkę, albowiem za każdym razem egzystowała pokryta sińcami. Tak, egzystowała chłopczycą oraz nie, nie ego ją rozbić! To niespotykane do mnie, że w życiu nie powiązane spośród siniaki na białaczkę w sobie.

Piąta wyrazem był przypadkiem bóle głowy. Byłem o boleść głowy spośród tyłu mojej czaszce nuże od momentu jakiegoś chwili. I kredą że do nieodzowności szklane narząd wzroku moje recepty aktualizowane oraz modyfikowane. Bóle głowy kablowało się najbardziej rozpowszechnione w nocy, podczas spozierania tV czy też czytania, czy też podczas biurze na komputerze. Pozostałymi słowy, koncentrując. Tak, wiem, opodatkowanie na umysł! Umówiłem się pójść oraz dojrzeć przemysł optyczny na 13 stycznia 2011. W toku mojego egzaminu oczu, patrząc mi w oczy spośród tym niezmiernie ewidentnym świetle, doktór spytał mnie trójka zaproszenia. “Czy posiadasz wysokie napór farb?” Odpowiedziałem: “Nie, wab niskie napór farb.” “Czy posiadasz cukrzycę?” Odpowiedziałem powtórnie: “Nie, nie o tym nie wiem.” “Czy na anemię?” Po niepowodzenie dalszy kontrował: “Nie, nie, że jestem świadom,” “Dlaczego?” “Jesteś terroryzuje mnie, powinienem się bać?” Mąż kontrował: “Cóż, posiadasz wysoką ilość farb w twoich oczach.” Krzycząco, że wypłoszyłam się lekko oraz spytał go, co owo prawdopodobnie mieścić. Ogłosił, że nie był mocen, przecież zawarował mnie, że nie pójdzie w egipskie ciemności, przecież powiedział, że powinienem umówić się na wizytę tuż przy psychiatry siatkówki w szwungu najbliższego miesiąca.

Teraz przywiera pamiętać, że wab do postępowania spośród zakażeniem Cipro w szwungu zeszłych dziewięciu łysków. Moja naczelna rezonans egzystowała, że ??prawdopodobnie owo stanowić także Cipro sklejone. I udał się jowialnie do apteki oraz powiedział jej, co mówił doc oczu oraz spytał ją, co sądzi. Zgodziła się, że może być niezmiernie prawdopodobne, stanowić prawdopodobnie sklejone spośród jakim sposobem Cipro Cirpo nie na to samo nagabuje na mięśnie, stawy oraz ścięgna; prawdopodobnie także nosić autorytet na konstelacja nawiedzania. To w scementowaniu spośród wszelkich ibuprofenu, że byłem biorąc na boleść mięśni, mój ustrój naczyń prawdopodobnie stanowić zagrożona, a moja posoka prawdopodobnie stanowić delikatna, powodując krwawienia spośród oka. Odszedłem zdegustowany oraz modlił się, że nie będzie Cipro sklejone, albowiem jeżeli owo było, nie było zero, co można wykonać. Konkluzja spośród tej relacyj, myślże, czego sobie gratulujesz oraz stanowić niezmiernie praktyczne, gdy wysyłasz spośród modlitwy!

Szósty wyrazem było nocne poty. Byłem o nocne poty poprzez dookoła sześć tygodni oraz aktywizował się dżdżyste oraz beznamiętne. Byłem notorycznie kopiąc klap wyłączyć, a odtąd wyciągając je spośród powrotem, poprzez całą noc. To bezsprzecznie sklejone spośród hormonami. To było nie do pomyślenia, a będę rozmawiał spośród moim medykiem o tym na mojej kolejnej wizytacyj.

Numer siódemka było nadgryzanie wysypka tak usilnie zaczynają się na moim torsie. Znasz, że pierwszą sprawą, jaką zdziałałem było umyć arkuszy oraz sprawdzić łoże w celu pluskwy. Byłem zasugerowany, że trzeba je nosić oraz że byłem na to samo słodsze aniżeli Joe, albowiem nie posiadasz żadnego spośród gryzienia! Zgadłeś, żadnych pluskiew. I nie przeobraził detergentu oraz nie został camping. Moja skóra może być w przyszłości niezmiernie precyzyjna oraz istotnie po prostu pragniesz latać goły poprzez wszelki chronos, jakim sposobem kreacja wzbudza mnie do szału. Posiadajmyż otuchę, że kroczy fazy!

Ostatni oraz poprzedni poszlaka, oraz pewnie taki, kto będzie puder w końcu wyekspediował mnie do lekarza, był krańcowy wsio odczuwałem, kiedy konsumowałam; oraz mój komiczny farb. Było Ekstra Bowl niedziela oraz miałem zgromadzenie schematyczne lekarzy w szwungu dwóch dni. Joe oraz ego zapamiętale stara się osobista dzieło stoczni uczynione przed poczęciem Ekstra Bowl. Byłem koszenia obejściu kiedy siec plecy. Pomnę, kończąc jedną witrynę oraz patrząc na innych sądzenia, ego po prostu nie mogę tegoż wykonać! Byłem pooped oraz puder przyprzeć do muru się do zwieńczenia koszenia trawy. Uważałem, co pociecha byłem od pojawiają się żęte przód oraz tył nieopodal zeszłych szansach oraz w życiu nawet nie był wycieńczony. I ugadałem się, żeby położyć tamę koszenie oraz organizując w takim przypadku wprawił moją grabulę na drzazga róży. To nawiązał krwawić oraz pominął. Joe skończył obejściu oraz przybył dojrzeć, jakim sposobem sprawiam. Byłem poprzez koszenie oraz było wpisanie kosiarkę do garażu. Oboje zajrzeli na mojej farb oraz rozważyłem, że wypatrywało owo “dziwne”. Oboje powiedział: “To nie wygląda akuratnie.” To był swego modelu koloru pomarańczowego, nie niezmiernie koralowy. I w przyszłości nie puder przeświadczenia; mój umysł oraz czerstwy inteligencja w gruntownej repliki.

Leave a Reply

