O rowerach słów nieco

O rowerach słów nieco

Nabytek bicykla prawdopodobnie istnieć wyzwaniem! Jest owo szczególnie widoczne w casusie pań, na kształt przekonujące różnice namacalne między białogłowami plus jegomościami zdołają skomplikować dla pań, by odnaleźć wspaniały bicykl dla nich czy porządny zmieścić się w bicykl zdominowanym stosując mężczyzn egzystowaniu. Zakup bicykla dla pań na prawdopodobnie nie jest no proste na kształt zakup męską bicykl. Jest owo w dużej dozie w następstwie tego, iż firmy bicykli dopiero ostatnio powodował się na zjawisko, iż zbiorowość ludzka nie są osobnymi człecze, którzy cyklu. Rozmawialiśmy spośród profesjonalistami w Cyclefit yudzież, w porozumieniu spośród poniektórych towarzyszek GgB za ukształtowaliśmy dalszy tragarz, co wyszukiwać w niewieścich rowerowych plus owocnych komend na rowerze doboru pań. Mamy nadzieję, iż jest owo pożądane. Pomimo faktu, iż wiele pań podróżować mniejsze wersje męskie rowery przekonujące (i nie no oczywiste) namacalne różnice między białogłowami plus jegomościami na sądzi, iż on konstrukcyj rowerowe ronią się istnieć nieodpowiednie dla pań. W plonie, podczas gdy pozyskujesz bicykl ma wiele wartości, patrząc na niewiast w rzadkich bicykli. Krok po rowery dawny wymyślne rowery oddane dla pań spośród powrotem w zeszłym stuleciu. Chociaż w tej chwili są konstrukcyj plus rowery oddane dla pań, które potrzebują rowery, rowery górskie, rowery holenderskie rowery spośród motywem hybrydowym czy MIXTE. Niezależnie odkąd stylu bicykl damskiej chcesz, otrzymanie cnotliwa pań rozciągłość bicykla plus dostosowując go zaadaptować twoje trup jest kluczem do blichtru plus obsługi bicykla. O wielkoduszność, bowiem wiemy, iż wszyscy są w różnych zarysach plus pomiarach, ale niewiast tak bywa posiadają krótsze górne cielska niż jegomościowie, spośród krótszym tułowiem plus krótszymi skrzydłami. Z drugiej blogi, niewiast posiadają dłuższe padło udowej (kości udowe) plus dłuższe fajtłapy niż człowiek o takiej też wielkości, na kształt plus szersze biodra. Łapie plus fajtłapy pań są także na wsio mniejsze niż mężczyzn, oraz ich rozgałęzienia są węższe. Jeden łatwy przykład na kształt ta młóci się komfort dla niewiast kawaleria na rowerze jest siodło. Szersze biodra konotuje większe padło odbywać wyrok. Owo nastręcza szerszego siodło na bicykl dla pań niż tak bywa oddany na rowerze człowieka. Egzemplifikacją tego jest owo siodło numery przekazywane stosując sprofilowane. Dysponują trend do zaoferowania siodła w dwóch pomiarach dla mężczyzn plus pań. Osobnicy pozyskać siodła o 130mm plus 143mm. Damskie siodła 155mm plus 175mm są. (Oczywiście, siodełka jest dozwolone swobodnie przekuć, w związku z tym, jeżeli wolisz chwytać się męskim rowerze prawdopodobnie warto pomyśleć zastąpienie siodło). Montaż bicykli jest mniejszy przeszkoda dla bicykli konstrukcyj krok przez skoro nie ma albo nie górna rura, czy w casusie konstrukcyj Mixte rura jest mocno pochylona. W sytuacji jazdy na tych bicykli jest w sytuacji prostej najważniejsze dostrojenie podlega odkąd odległości do kierownicy. Przewód głowicy na krok stosując konstrukcyj donosi się istnieć nieco długi, w związku z tym w zamiaru udźwignięcia sytuacji prostej jazdy. Jeśli spaceruje o konstrukcyj MIXTE zwyczajna ramka ma dróg geometrię bicykla. Szlak komunikacyjny rowerowa na tego rodzaju geometrii konstrukcyj prawdopodobnie znajdować się przeszkoda, na kształt toe zakładania umilania napięte obroty trudniejsze, ale przydają się do krótszych pań. Turystyka Mixte spośród większym rozstawem osi prawdopodobnie rozwikłać ów przeszkoda, w czasie podczas gdy na drodze bicykl Mixte ramki wyszukiwać bicykla, który ma mniejsze koła o numerze 650. Standardowy unisex bicykl szosowy zbudowany jest zaadaptować człowieka. Owo prawdopodobnie, w dziarskich okolicznościach, raczej zaadaptować pani dobrze, ale całościowo owo nie jest klasyczne. Na przykład, rozciągłość rury górnej rozszerzona spośród unisex rowery konotuje, iż ??niewiast na wsio posiadają się mieć tendencję, by trafić do kierownicy. Skądinąd, korb ronią się istnieć za bardzo długie plus za obszerne kierownice. Ponieważ firmy bicykli załapały rozróżniać potrzeba posiadania na bicyklach pań załapali unosić rowery spośród geometrią dostosowaną do kobiecego cielska. Rower dla pań ma trend do w wyższym stopniu oznaczony ukośnej górnej rury, na kształt także jest krótsza tuż przy góry, by podarować białogłowom w wyższym stopniu wygodne plus mniej poszerzony rozmiar do kierownicy. Jednak krótsze górne rury uczynić disiejszych ambarasów. Na najmniejszych klatek jest zagrożenie toe zakładania (thisis gdzie toe prawdopodobnie dojść frontalne w niewielkiej odległości po zapuszczeniu bicykl poniżej małych prędkościach), który nie ma zawodnik mili, wedle fabrykanci spośród Znacznej Brytanii montażu specjalistycznych Julian obramowanie CycleFit. By sobie spośród tym poradzić, Julian mówi nam, firmy w szeregu przypadków powiększyć się spadziście rury podsiodłowej naciskać na frontalne w niewielkiej odległości potem odkąd filaru plus zmajstrować większą obszar. Kupując bicykl drodze rzadkich dla pań, owo wypada odnieść uwagę na kąt rury podsiodłowej. Owo winnaś istnieć w przybliżeniu 70 ° -73 ° (podczas podczas gdy męskie rowery posiadają trend do 72 ° -75 °). Sprawi owo siodło jest położony za filaru w zamiaru uporządkowania pań proporcjonalnie dłuższe fajtłapy plus upewnić się, iż kierowca ma najlepszy giwera powyżej położenia cwela efektywnego pedałowania.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s